Avbrott i skrivandet

Har haft en liten paus från bloggen som ni kanske märkt. De har inte varit planerat att ha de men har helt enkelt bara velat ta de lugnt hemma hos mamma och pappa. Slopade datorn och bara njöt av tiden hos dem.
De har tagit hand om Theodor på nätterna eller ja han har sovit till 5 varje natt så han har varit superduktig. Men dom har passat honom iallafall så vi har fått sova ut hela helgen. De känns verkligen bra. Min rygg behövde det känner jag. Vi grillade igår och det var premiär för det. Kött och grillspett blev det så jag var proppmätt efter den måltiden.
Tidigare på dagen var vi på maxi och jag köpte lite kläder till Theodor. Det är så himla roligt att handla till honom så ja vet inte vad. Kommer aldrig kunna stoppa mig känner ja :P

Korten som vi tog på mammaträffen kommer komma upp och lite andra kort från helgen med.
När vi körde hem idag så körde vi inom svärföräldrarna, där fick vi makaroner och köttfärssås som var mums, sen tvättade vi bilen, ja spolade av den och Nicklas tvättade :) Sen hjälpte jag till att torka av den efter att Andreas (experten) visat hur amn gör det på bästa sätt. hehe. Så nu glänser bilen, ja man kan nästan spegla sig i den fina :)
Sen när det var klart fick vi jättegod paj och muffins. Ja gillar verkligen muffinsen med äpple i.

Jag och Nicklas kom precis hem från stan. Har varit på hemmakväll och hyrt en film, sen gick vi inom jobbet och sa hej lite snabbt. Eller stod utanför så kom Liselott springandes så det var bara henne vi pratade med.

Nu ska ja läsa kvällsposten sen blir det film och chokladpudding som Nicklas kvickt slängde ihop innan vi gick ner till stan. Och ja kan säg att det kommer  bli mycket promenader nu när det börjar bli varmt, fy tusan va skönt det är att röra på fläsket nu denna årstiden :)

Ha en trevlig kväll, kanske kanske bilderna komme rupp ikväll men är ganska tveksam till det. Är lite lat och vill bara vila idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0