Utvilad?

Ja jag har varit dålig nu igen på uppdatering. Började som sagt praktiken i måndags på infektionsavdelningen på sjukhuset och det har gått super bra hittills. Det är mycket spring fram och tillbaka ut och in från rummen så jag märker på min rygg att jag inte har de bästa skorna för det jobbet, men det får gå. Nu har jag 2 lediga dagar innan jag ska jobba helgen, men detta är också den enda helgen jag jobbar under praktiken så det känns super bra faktiskt. Nästa vecka ska jag vara på övre plan avd 21 och en annan elev ska vara nere. Kul med rotation men nu har jag lärt "känna" patienterna på undre plan så det är lite sådär faktiskt.

Igårkväll vid 6 sa jag till Nicklas att jag behövde ta en powernap på en kvart men vaknade inte förens idag vid 20 i 8 när Theodor vaknade. :P Snacka om rekordlång powernap, men det behövdes verkligen efter alla nya intryck och sånt från praktiken.

Idag ska jag försöka röja lite här hemma samtidigt som jag måste börja med min apu uppgift så den inte hänger efter och hålla koll på min lilla gangster så han är nöjd. Just nu sitter han och kolla på ica age och är nöjd.

Kommentarer
Postat av: josefine

Ja så jävla dum man är egentligen. Allt bra med dig?

2011-09-15 @ 18:12:29
URL: http://jjossefajn.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jodå, det rullar på. Men humöret är ju så jävla apdåligt å det går ut över Andreas - INTE OK!

2011-09-15 @ 19:47:52
URL: http://jjossefajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0