Nu är det roliga över....

Då var denna mysiga helgen över som jag och Theodor har spenderat med hans mormor och morfar i deras nya fina hus :) Nu tillbaka till verkligheten och nu har jag precis börjat på att skriva min förbaskade apu uppgift. Ja jag måste börja med den redan nu fast det är 3 veckor kvar innan inlämning för jag håller på att ändra typ varje dag innan jag blir nöjd. Vill försöka mig på högre betyg så därför kan man inte bara slarva sig igenom uppgiften på en dag.
Kom precis på att min lärare kommer och pratar med mig och handledaren imorgon, det hade jag helt glömt av. Tyckte inte det var längesen vi gick ut på praktik och då var tiden fram till samtalet långt borta. Ja har väl inget att fråga om egentligen förutom lite på uppgiften som fortfarande inte är solklart.
Nicklas är och spelar match och jag försöker plocka iordning allt här hemma samtidigt som jag måste skriva på arbetet. Vaddå dra ut på tiden?!? Nee back to plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0