Innan natten inlägg

Ja nu är jag så trött att ja snart kollapsar så ja tänkte bara skriva ett kort litet inlägg innan jag hoppar i säng. Ont i magen har ja med, haft sen i fredags så det börjar bli lite jobbigt men får hoppas att det går över snart. Imorgon firar jag och min kära 4 år tillsammans <3 4 år fyllda av glädje, sorg och massa kärlek :)

Ska jobba några timmar imorgon, börjar kl 7, mindre roligt :/ men behöver jobba nu eftersom ja inte jobbade en enda dag förra månaden så blev det inte så fett i plånboken denna månaden tyvärr.

Just de! Fått vårt sista schema nu som gäller fram till den 13 januari när vi slutar skolan, fatta det är bara ett papper (schema) ifrån att jag är undersköterska. Helt fantastiskt! En enda praktik kvar med, så himla skönt att slippa det sen. Visst jag har lärt mig massor men tråkigt att vara en gratis arbetskraft dom sista veckorna. Människor som uttrycker sig så med mot oss elever, det är skamligt. Nåväl nu måste jag sova snart, men först lite avslutning på denna kvällen, wordfeud! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0