Dimma, ullared mm

Ja i fredags var vi i Ullared och gjorde av med massor av pengar. Lite till hemmet men mest till lille Theodor såklart :) Han fick nästan en helt ny garderob vilket känns skönt, nu har han kläder så det räcker och blir över. Nya regnkläder, överdragsbyxa, mössa, vantar och massa massa mer. Jag hittade en super fin vinterjacka så jag är nöjd och redo för en tråkig vinter. den 21:e blir det ytterligare ett besök på Gekås :P Men då med mina fina flickor, vi bestämde sist vi var där att vi skulle göra minst ett sånt besök varje år. Nu blev det visserligen ingen stuga som sist men vi kör tidigt på morgonen och åker hem på kvällen. Emellan det ska vi hinna med en mysig middag och massa snack. Ser fram emot det. Vi har nog en del att prata om nu, Reneé har ju lämnat klassen och då har vi mycket att ta igen som vi missar varje dag :)

idag har jag varit och jobbat en sväng på bion. Bara 6 timmar men dom timmarna tog rejält på mina krafter måste jag säg. På hemvägen kunde jag köra i högst 50km/h. Såg för tusan inte mer än 2 sträck framför mig. Dimman var väldigt tät, riktigt läskigt faktiskt. Väl hemma skulle jag kolla på film med min kära pojkvän men problemet är att han ligger här och snarkar brevis mig så det blev inget med det ikväll :)

Imorgon ska Nicklas och svärfar åka och jobba lite på stugan, då passar jag och Theodor på att ha lite egentid, mamma son emellan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0