Kortvarigt

Ja jag kan ju säg att jag har varit dålig på att blogga, men ja tror ju inte att ja kommer bli bättre nu fyra veckor framåt när praktiken är igång. Då ska jag vara där heltid och samtidigt få ihop 2 arbeten, hur det nu ska gå till =/ Och sen måste ja få in lite social tid där emellan. Ja jag säger då de. Men en sak är ju positiv iallafall, detta är den absolut sista praktiken på denna utbildningen och när den är över är det bara drygt 2 veckor kvar innan jag är färdig i skolan. Under förutsättningen att jag klarar psykiatrin då vill säga :)

Har haft en underbar helg, fick min födelsedagspresent av Nicklas som bestod av hotellövernattning och idol live, det var riktigt mäktigt att få sitta i publiken. När ni hade reklam hemma i tv rutan så fick vi underhållning av bland annat dom idolerna som åkt ut tidigare och jag kan lätt säg att Andre är bra mycket bättre live än det man hört av honom i tvn. Nicklas var helt med på den saken också :)

Idag skulle det vara julskyltning men vi gör som så många andra och stannar inne och myser istället, vi har en hel del att fixa med så det är lika bra. Alla julsaker ska upp och gardiner ska strykas så ja kan inte sitta här så mycket längre till. På återseende!

Ja min kamera är ju inte den bästa precis men det får ni stå ut med :) Bilden uppe till höger är iallafall den underbara juryn :) Bilden längst ner till höger är Chris Medina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0