Dåligt av mig

Dålig på att uppdatera? Svar JA! Ledsen för det hörrni ni ni. Har varit mycket hemma och i skolan på sistone. Vi håller på att göra om lite smått här hemma, inga stora grejer men ändå sånt som tar sin lilla tid. Fick mina gardiner med posten idag med äntligen, kunde inte hålla mig så jag slängde upp dom utan att stryka eller lägga upp dom. Så där hänger dom nu i köket skrynkliga och 1 meter förlånga :P Det tar vi imorgon. Ska måla dörren vit med och började maskera den men när jag insåg att det var lite för mycket att maskera runt och tejpen bara lossna så tröttnade jag ganska snabbt. Tänkte att Nicklas ska få hjälpa mig med de imorgon samt att få upp lite lampor.

Jag har varit duktig och jobbat endel också men nu ska jag va ledig tills dom ringer nästa gång eller tills den 20e när jag jobbar. :) Denna veckan händer endel, imorgon kommer mamma hit på lite mys för att senare ska vi åka till syster som ska bjuda på mat. Spännande! På fredag börjar vår sista kurs, psykiatrin och jag fyller 24 :P Så på kvällen blir det lite kalas för de närmsta och sen på söndag ska vi på dop.

Nu ska jag återgå till lite rensning om jag inte somnar innan. Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0