11-11-11

Imorgon är det ettornas dag :P Och min 24:e födelsedag, men dagen blir inte lugn för det. Först ska jag till sjukhuset och (förhoppningsvis) få veta varför jag har så ont i magen. Har haft det i 3 veckor imorgon och det känns mindre bra, så ja ser verkligen fram emot morgondagen. På eftermiddagen är det första dagen på psykiatrin, ja hoppas den blir super bra. Kan ana att vi får välja praktikplatser ganska omgående eftersom vi snart ska ut igen på sista praktiken. Är inte riktigt upplagd för mer praktik men jag tror att det kommer bli en av de intressantare praktikerna vi fått göra. Sen på kvällen kommer då som sagt de närmasta hit på lite gottigott gott. :)

Idag står bakning och städning på schemat så jag har inte tid att sitta här mycket längre! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0