Torsdag

Idag händer det inte jätte mycket här hemma, håller på att städa lite mellan varven men annars är det jätte lugnt idag. Man får passa på att vila nu innan allt med skolan kör igång så man kan fokusera sig väldigt noga på det :)
Kan inte fatta att jag bara har en termin kvar nu, det har gått i 190 hit.


Theodor har gått utan blöja hela veckan och bara använt blöjan när han ska sova. Det har inte hänt en enda olycka på hela veckan me idag hände det faktiskt. Men en gång på 4 dagar är super bra. Jag är stolt över min lilla parvel :)


Nu ska jag fortsätta här med städningen så att jag hinner det och laga mat innan en trött Nicklas kommer hem och vill äta innan träningen ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Nu är klockan snart 15.00 och då är det hemgång... tröööött! =) vår son är så duktig =) pusspuss

2011-08-25 @ 14:53:05
URL: http://gametalkerz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0