Markaryd

Sitter i soffan och väntar på att min lilla sömntuta ska vakna så vi kan åka till Markaryd och hjälpa till att flytta alla lådor och det lite mindre. Nästa helg ska allt det stora flyttas och sen ska det städas. Wiee va jag ser fram emot städningen, nooot! :P Men har själv alltid fått hjälp med det i mina hundra flyttar så det är bara att ställa upp :)


Såå idag kanske det inte heller blir så mycket av mitt skrivande eftersom vi kommer ha fullt upp med flytten. Det ska bli roligt att se hur det kommer bli i det nya huset, tror att de kommer bli kanon!


Svärmor ringde innan och bjöd oss på kräftskiva den 2 september, längtar redan sjukt mycket efter kräftorna och hennes goda sallad med massa gott i :) Dagen efter är det bröllop på schemat vilket ska bli himla roligt, Nicklas kompis som gifter sig med sin Sofie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0