Lugn kväll

Ligger i sängen med min bärbara och tvingas kolla på fotboll. Usch tycker inte alls om de :P Men man får ju ställa upp för laget här hemma. Fast när jag vill kolla på något så är det inte fullt lika roligt att låta mig göra det.
Imorgon ska jag jobba 7-10 sen ska vi åka till svärföräldrarnas lilla stuga mitt ute i skogen,vi skulle visst ta emot 2 ton sand?!? aja de blir nog bra, ja kan nog kratta jag ;)
Nu ska vi äta tonfiskmackor och sen blir det väl sängen för min del. Nicklas har ju fortfarande semester, känns som att han har varit ledig i flera veckor nu, inte för att det är jobbigt, tvärt om. I like it! :)
Theodor somnade till pettson och findus, han var super trött idag eftersom han inte har vilat middag. Det är mer och mer ovanligt att han gör det nu. Vet inte om det är bra eller dåligt?!?
Och angående filmen vi såg igår, super 8, så kan jag tyvärr inte säga så mycket för jag somnade en stund in i filmen. Får se hela en annan dag istället. Det lilla jag såg var helt okej så det var inte det som var anledningen till att jag somnade. Det är allt jobb som sliter på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0