Lördagsmys

Slutade jobbet vid 4 och har suttit i soffan sedan dess, kollar på ullared. Väntar på att pizzorna ska anlända och sen blir det kanske en film om vi orkar. Både jag och Nicklas är super trötta. Nicklas har spelat match idag och skadat lilla tån så han haltar runt här och jag säger att fotboll är farligt för honom :)
Dagarna går fort och på måndag jobbar jag min sista dag för denna sommaren. Ska bli så himla skönt att bara få vara ledig lite innan skolan sätter igång igen. Jag ser ljuset i tunneln. Åker antagligen hem till mina älskade föräldrar på måndag, annars blir det tisdag. Får hjälpa till lite i flytten kanske, tur att dom inte flyttar så långt :) Ska bli mysigt att träffa dom igen i vilket fall som helst. Har jobbat så mycket att ja inte haft tid till något egentligen. Får se om det blir nåt mer inlägg idag Ha en bra lördag allihopa

Kommentarer
Postat av: papis

tack så mkt kusin vitamin



tycker vi kan dra ut nån helg snart

2011-08-13 @ 20:28:25
URL: http://www.papis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0