Hemma

Nyss kommit hem från jobbet, var en alldelles lagom dag idag. 7-12.45 :) Imorgon blir det ännu kortare dag. Skönt att man har hela eftermiddagen att göra saker på. Direkt när jag kom hem började jag städa för Nicklas hade börjat på det. Man kan aldrig slappna av känner jag.
Snart får man väl börja på middagen också, idag blir det biffar med nypotatis och brunsås, mumsigt! Tänkte att jag skulle lämna över matlagningen till Nicklas, han måste lära sig allt :)


Theodor sitter i soffan och kollar på katten findus, han är änsålänge superduktig när det gäller att vara utan blöja. Vi bara sätter på den när han ska sova eller om vi ska åka iväg. Hoppas att han snart börjar säga till på dagis med när han behöver gå på toa. Han börjar bli riktigt stor nu mitt lilla hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet rätt kasst. Men har inte så mkt att skriva. Orkar inte lägga in bilderna heller, men till helgen blir det nog jag ordnar några inlägg så de kommer ett varje dag nästa vecka också typ. hehe :D

2011-08-10 @ 20:08:48
URL: http://emmakjellstand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0