Hemma från jobbet

Äntligen tog denna dagen slut, känner inte att det har varit särskilt jobbigt att vara ute och jobba men att sitta på möte i 2 timmar är jobbigare än man tror. Har huvudvärk och är allmänt trött, som vanligt. Hade tänkt lägga ut lite bilder men sitter på min bärbara dator och där finns inga kort alls.
Nicklas ska iväg och träna senare så då tänkte jag sitta ner i lugn och ro och lägga in lite kort. Imorgon blir det återigen att gå upp tidigt för att jobba några timmar, hoppas att huvudvärken har släppt tills dess.


Nu ska jag vila lite medans Nicklas ska laga mat. Undra va det blir för gott :) Kan det vara makaroner och korv tro? :)

Kommentarer
Postat av: papis

vill oxå ha nån som lagar mat till mig haha

2011-08-09 @ 16:01:40
URL: http://www.papis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0