Trött

Ja har varit för trött för att blogga vilket ja själv tycker är tråkigt. de finns ju inget tråkigare än att läsa en blogg som aldrig uppdateras de vet ja :) Men nu ska ja försöka skriva lite innan Nicklas kommer hem från jobbet och ska ha mat.
Den är nästan klar, sen ska ja köra hem till mamma och pappa och hämta Theodor som har fått vara där inatt. Igår va jag och Nicklas och kollade på The reader, den va faktiskt bra. Sen idag skulle p-staven in så ja va på mvc igår och hämtade emlasalva som ja skulle smeta på imorse. 
Ja de gjorde ja ju men när ja kom dit va de lite fel helt enkelt och skulle inte va till nån hjälp i princip men hon undtra om vi skulle göra de ändå. Mitt svar va NEEEJ! Ge mig en spruta eller va som helst så går de men de fick inte hon göra så hon fick smeta på ny salva så fick ja gå på stan i en timme innan den skulle verka. Men nu är det iallafall gjort och de känns skönt. Det är därför Theodor har varit hos sin mormor och morfar. Ja ska ju helst inte bära nåt nu på en dag. Men sen får ja ju ha honom ikväll såklart :) Saknar honom nu ju.

Ja har jobbat hela helgen så därför har ja heller inte orkart blogga en massa.

Nu sitter jag här helt jätte trött fast ja fått sova hela natten och fram tills 20 över 9. Ja det är ju inte mina vanliga sovtider de vill ja ju inte påstå. Eller hur mamma och pappa? =)

Ne nu vet ja inte va ja ska berätta mer, ja får skriva mer senare om ja får tag i en dator eller så blir de lite mer imorgon.

Ha en underbar dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!

Nu var det ett tag sedan vi sågs, sugen att träffas till veckan? :)

2009-05-05 @ 22:53:00
URL: http://ulriika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0