Lördag

ja orkar inte skriva om allt som hänt för jag är dödstrött men bara för att skriva nåt så ni inte tröttnar på mig så kan ja säg att jag har varit hos frisören och klippt mig. Tog en bra bit och ska färga de senare när ja har tid. Tänkte blonda slingor nu till sommaren. Har blivit sugen på att klippa lugg med men får se.

Innan de gick jag och Nicklas en snabbis på stan. Köpte 5pack strumpor till lille Theodor :) Sa slipper han använda för små strumpor hädanefter. Vi gick till blue thai och åt lunchbuffé som var vår frukost.

Senare på kvällen träffade vi syster och Kalle och gick till Gastons och åt en underbart god hamburgartallrik. mums mums. Bilder från det kommer imorgon om jag hinner. Ska ju jobba hela dagen så inte säkert att de blir imorgon. De märker ni.
Halv 10 var det dags för biobesök. Vi hade siktat in oss på änglar och demoner men de va fullt så då fick det bli Natt på museet 2 :) Den va helt okej, lite roligt emellanåt :)

Efter det gick vi raka vägen hem och nu vill ja verkligen sova. Trött efter en lång dag men utan min lille godbit som är hemma hos sin mormor och morfar och blir ompysslad. Galet va man kan sakna sin lilla filur. Nån längre tid utan honom går ju inte de märker ju jag de.

Ne godnatt nu måste jag sova om jag ska orka med en hel dag på jobbet imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0