Kameran va hemma

De är jag som är blind, eller Nicklas som lägger på fel ställe men den va hemma iallafall =) Han har rensat i kameran men lyckades hitta nåt kort :)







Nu börjar ja snart jobba. Har förberett mig med att proppa i mig panodil och smörja med voltaren. Hoppas de går bra. Sen jobbar ja inte fören på söndag så då blir de ledigt. Hem till mamma och pappa imon när Nicklas slutat jobba. Sen är han också ledig ska bli så skönt att äntligen få umgås lite. Vi träffas ju inte ofta nu kan ja inte påstå. Även om det är varje dag vi ses så kan vi inte göra nåt eftersom det är sena kvällar osv.


Nu ska ja göra lite annat innan jobbet och vila armen lite.
Hej

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Ebba

Jag kanske har hittat en ny medlem i barnvagns maffian till i morgon, de är väl inga problem ju fler desto bättre ;P

Hoppas de blir bättre med armen.

2009-05-19 @ 15:52:23
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Syster

Va duktig han är=) måste ses snart. Kramar

2009-05-19 @ 22:24:26
Postat av: Lena Svensson

Vad han växer sitter själv i sin matstol. vilka framsteg denna goa kille gör. Längtar så efter honom, men vi ses ikväll.Kram till er alla 3

2009-05-20 @ 08:57:19
Postat av: Ida Salomonsson

Hej Tittie!



Eftersom jag inte har så mycket till liv så har jag snokat igenom din blogg. Vill bara säga grattis till allt, ni verkar ha det helt underbart! Kram

2009-05-20 @ 21:18:35
Postat av: shibby

nja tror inte det är det ;/ men skulle kunna vara ju ;P men jag avaktar lite och ser hehe ;P

2009-05-21 @ 01:12:28
URL: http://metrobloggen.se/shibby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0