Akuten

Ja dit fick ja minsann köra igår med min urinvägsinfektion. Helt plötsligt fick ja mega besvär. Ja som trodde att ja skulle klara mig utan dyra sjukhusbesök. Så där försvann 300 kr plus medicinerna som kostade 65 så de va ingen billig vistelse men ack så nödvändig kände ja.
Nu sitter ja här och njuter av att inte ha ont. Ska faktiskt ta en liten tablett nu för de känns som att de är tid för de. Ska äta 1 tablett 3 gånger om dagen i 5 dagar. Ja herrejösses hur ska ja komma ihåg alla dessa tabletter.

Igår när Nicklas kom hem så sprang ja och öppna dörren. brukar stå och spana när jag hör hissen för då brukar de va han. När han kommer in får jag en stor jättefin bukett blommor och ett kuvert med 3 tialotter och en 500ing i. Ja tänkte först efter om de va nåt speciellt men han sa att de va en sommarbukett och de andra fick ja för att jag är så duktig här hemma sa han.
Underbaraste pojken ja vet och Theodor då med såklart. Ja blev jätte glad verkligen. Hade inte en aning om det så de va rikigt kul. Sen hade han en liten paket till Theodor på hans 4 månaders dag. När jag packade upp den och visade honom den så började han skratta direkt.  Han tyckte att den va riktigt rolig =) en anka som pratar va de. jätte söt :)

Imorgon är det jobb. Ska bli roligt men min rygg håller för tillfället på att falla ihop. Nu gör den riktigt ont.

Förresten va inne på smått och gott innan idag och handlade 3 bodysar och 1 par byxor i stl 68 till lillen. Får ju byta storlek jämt nu känner ja. =) Sen klickade jag hem lite till som va helt nytt från tradera. Så nu har han så han klarar sig tills det är dags för nästa storlek. :)

Just de igår gjorde jag och Nicklas morotspuré till Theodor. Så nu har vi 2 påsar med små puré bitar i :) Nästa kok är ärtpuré men de ska ja inte göra förens jag har fått tag på en passersil. Hade lite problem att mixa morötterna igår. Vi hade framme all möjlig utrustning till de men inget va riktigt bra. Får skaffa en riktig mixer.

Ha en trevlig dag nu måste ja ta hand om lillen som är lite tjurig :)


Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Vilken kille du har. Var rädd om honom. Kram Mamma

2009-05-12 @ 17:27:37
Postat av: Linda

Tänkte barlänga släng in en liten rad.

Jag vet inte vad det är, men jag får ett stort leende när jag läser din blogg. Och får en liten "orkamerakick" eller vad hag nu ska kalla de.

Lycka till!

// Linda

2009-05-19 @ 23:41:05
Postat av: Rebecca

Hejsan, klickade in mig på din blogg=) Såg att du har en liten du oxå...har själv en dotter som blir 6 månader snart.. du skrev att du vart inne på nätet o hittat kläder till di lille...tänkte fråga om du vet någom bra internet butik? har kollat på massor men ofta inte gillat deras kläder =) e väl kasnke lite kräsen hehe..



Jätte söt son du har!!

// Rebecca

2009-06-01 @ 20:23:47
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0