Dags att skriva igen kanske

Idag kom dopkorten ;) De gick himla fort och fina blev dom med. Dyra va dom också för den delen :P Så ja har skrivit alla adresser så nu är de bara att posta dom imorgon om ja hinner och har tid.
Idag är ju Theodor 1 månad och 2 dagar. Stora killen nu ju :) Snart springer han runt här i lägenheten. Han ligger i sin säng och gnyr lite så nu är de dags för mat. Han har sovit jättelänge nu. 4 timmar typ, så de blir nog ingen sömn för mig inatt är ja rädd :P



Igår kollade ja och N på nån film, kommer aldrig ihåg va dom heter och den va sådär. Recensionerna läser ni på hans blogg.
Idag kom ett brev från åklagaren, han väcker åtal mot inbrottstjuven och vi ska skriva ner och skicka in va vi önskar få i skadestånd. Ja fattar inget av va som stod där så de måste vi ta hjälp av nån annan när vi skriver ner de. De ska ju skickas in inom 8 dagar. Så man har inte så lång betänketid. Ja som är så seg får skynda på lite.

Ne nu måste ja gå och ta upp lillen.

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Jag bara säger det igen det är ju som en docka Theodor han är helt underbart söt. Kram på er

2009-02-10 @ 22:34:11
Postat av: Emma

Hehe jaa våra dop kort var heller inte de billigaste men skönt slippa sitta skriva själv på alla korten :D När ska ni ha dopet?

Hoppas allt är bra med er! :D

2009-02-11 @ 10:37:26
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa här är det bara fint också :)

Just de dem får jag inte glömma beställa. Jag orkade aldrig beställa dem när jag beställde inbjudningskorten men kanske dags göra det snart så man har dem hemma haha usch mkt tänka på hehe.

2009-02-11 @ 14:18:19
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin han är:) Syns att han blivit större=) Ha det fint! kRAMIS*

2009-02-11 @ 19:34:20
Postat av: Emma

Jaa de stod på flaskan man kunde ge det i mat och dryck så då gör vi det smidigt om inte annat :) Sedan så ammar jag inte längre heller så hon får bara flaskan också.

hoppas allt är bra :)

2009-02-14 @ 07:45:03
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0