Godmorgon folket! =)

Ännu en natt med sömn gud va härligt, att kunna sova en hel natt utan att vakna eller ligga och tänka på massa hemskheter. Det känns riktigt bra faktiskt.
Ja är så glad varje dag när ja vaknar och inser att ja klarat natten utan nån vattenavgång eller några värkar. Ska man ha sån tur att slippa föda detta året? Det känns inte riktigt som att de skulle va min tur men man får hoppas.
Nu ber alla för att bebisen får stanna över nyår. :P Det är ju bara en dag till imorgon.

Senare ska vi kanske åka till godisstugan mitt ute i ingenstans. Måste ju ladda upp med godis nu :P haha Och N ska snart åka in till stan med en kompis och handla nåt. Bara lämna mig här helt ensam, gör de! :) Ne då ja klarar mig fin fint.

Va ska man annars göra idag då? Vet faktiskt inte riktigt ännu va de blir, får se sen.

Skriver kanske mer senare beroende på hur mycket vi har att göra innan imorgon.

Ha en trevlig dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0