Födelsedag

Igår åkte vi som sagt till Markaryd och gick på marknaden, men där var dessvärre mest skit detta året. Vi köpte en ny mössa till Theodor, en likadan vi köpte förra året men den försvann tyvärr nånstans. Säkert på dagis... Idag fyller min älskade mamma år så då fick vi super god mat och tårta innan vi körde hem och nu sitter jag här, eller springer runt rättaresagt. Tvättat första maskinen tvätt och vikit den som hängde uppe så nu ska jag hänga upp det nytvättade och sätta igång maskin nr 2 och sen börja packa upp det vi hade med oss. puuuh mycket jobb det här. Nicklas är iväg och samlar ihop våra saker som är lite överallt i Halmstad. Typ täcke kudde högtalare m.m

Ne nu måste jag fortsätta här om det ska bli nånting gjort idag för sen har jag praktik nästan hela veckan.
Stort Grattis igen mamma! Love you <3

Kommentarer
Postat av: lena Svensson

Tack älskade dotter för de fina presenterna Kram Mamma

2011-09-11 @ 23:00:13
Postat av: Nicklas

Vart är du gumman? Vi saknar dina inlägg.. har gått 5 dagar nu och börjar få abstinensbesvär! pusspuss <3

2011-09-15 @ 06:48:35
URL: http://gametalkerz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0