Det tar på krafterna....

Det tar på krafterna under denna praktiken vill jag lova, men jag kan ärligt säga att det känns riktigt bra med allt där nu. Jag känner mig inte som en praktikant vissa gånger och det är ju positivt, det enda negativa är väl att man inte får betalt för allt slit :) Total gillar mina handledare som jag haft under tiden och nu är det bara 4 dagar kvar på hela praktiken. Tiden går fort när man har roligt. :)
Känns lite tråkigt att sitta hemma redan en tisdag, det är ju min och Johannas lilla afrodans dag men idag kunde hon inte och jag känner inte för att gå och träna själv. Inte ännu iallafall.

Ne nu måste jag ta tag i livet igen och börja laga mat, kanske tvätta och skriva lite på mitt arbete och hoppas på att jag kan hålla mig vaken längre än igår (somnade vid 18 igår :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0