Prov och redovisning

Idag har det varit prov på sjukdomar i andningsorganen och urinvägarna. Jag fick inte riktigt ro till att plugga på provet och paniken kröp sig allt närmre eftersom jag verkligen vill kämpa för mer än g. Jag är faktiskt helt nöjd efter provet för nästan just det som fastnade i huvudet var de vi skulle kunna =) Men får träna mer på resten för snart har vi slutskrivningen och då ska man helst kunna allt vi gått igenom hittills.

Efter provet hade vi redovisning om våra apu arbeten som också gick bra så jag är nöjd :) Nicklas är på utbildning, han åkte imorse och kommer hem imorgon så jag passar på att sitta här och dega efter en lång dag. Klippte Theodor innan eftersom dom ska ta dagisfoto imorgon så får han vara extra fin tycker jag :)

Imorgon blir det heldag i skolan, urrk! Sen ska vi på kalas hos min svägerska Malin som fyller år! =) En till hektisk dag men det är det värt.
Och på fredag åker flickorna till Gekås:) Bra avslut på en jobbig vecka =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det gör vi gärna! :)

2011-10-20 @ 15:56:29
URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0