Mera födelsedagar

Idag var det svärfars tur i ordningen att fylla år! Grattis igen! =) Så idag har vi varit där och firat honom en stund och ätit kakor och tårta. Mums så smaskigt men ack så onyttigt. Nästa helg blir det 2 kalas till sen är det lugnt tills broren fyller år den 6 nov och sen kommer självaste jag på min alldelles speciella dag 11-11-11 :) coolt detta året.

När vi kom hem från kalaset började vi på att måla köksstolarna som ska bli vita är det tänkt. Vi var helt slut efter första omgången så vi får stryka på omgång 2 en annan dag helt enkelt. Vi har hunnit med att städa och tvätta lite med. Och ätit tacos. :) Nu ska jag gå och sova för imon måste jag plugga plugga plugga. Case på onsdag som bara måste gå bra.

Godnatt!

I fredags när vi kom hem från Gekås blev jag festsugen och drog med mig några klasskompisar på ideén så det blev lite party hemma hos Jessica. Fick för mig att ja skulle klippa lugg igen också så det ordnade jag innan jag tog bussen. :P
PS! Jag såg inte ut som på bilden, tupperade håret för att få det fluffigare. Och ja vet att jag ser ut som djävulen själv med röda ögon men orka inte redigera, är för trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0