en bra dag

Igår blev det ett 12 timmars pass på bion och det gick förvånansvärt bra, jag klarade hela dagen utan att bli super duper trött på det. När jag kommer hem ligger Nicklas på soffan och ser trött och nöjd ut, och det förstår jag för han hade varit en ängel igår. Han har målat köksbordet, theodors tripp trapp hylla och tvättat allt som skulle tvättas och lite till :) Då blev jag en mycket lycklig tjej :)

Idag blev det bio med Theodor och Ullis, vi kollade på Kalas, Alfons Åberg. :) Theodor tyckte det var roligt och ja tyckte de va mys. Sen på kvällen blev vi bjudna på mat av svärfar på en pizzeria/restaurang här i stan. Nu sitter jag och försöker plugga lite till provet nästa vecka men måste erkänna att det går sådär bra. =/ Vill och orkar inte egentligen. Men måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0