Slött

Ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen men har inte suttit så mycket vid datorn sedan Nicklas åkte. Dom har det toppen bra i Tyskland iallafall så ja undrar om dom vill komma hem?!? :)
Igår var sötaste Ullis här och sov över, vi kollade på a walk to remember och krängde snacks, de va nog den finaste film jag sett i hela mitt liv, grät mig igenom halva filmen och det hör inte till vanligheterna faktiskt.
Idag ska jag försöka putsa våra otroligt skitiga fönster så att man kan kolla ut snart igen, sen skulle ja behöva göra rent i akvariet men det lämnar jag nog till Nicklas som kan det bättre än mig. Vill ju inte förstöra nåt.
När jag körde hem Ullis idag så körde vi och handlade lite och då hittade jag den här otroligt söta toalettsitsen till barn som jag bara var tvungen att köpa. :) Hoppas den får Theodor att vilja kissa ännu mer på toan nu :P



Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad bra att den passade :) Kul!

2011-08-18 @ 14:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0