Sick and tired

ursäkta min dåliga uppdatering här inne, men när jag kom hem från jobbet i fredags kände jag mig väldigt konstigt så jag gick och la mig direkt. När jag vaknade på morgonen hade jag 38 graders feber som jag förskte få ner med panodil men istället höjdes tempen. Som mest hade jag lite över 40 grader så igår låg jag och sov heela dagen och då menar jag verkligen hela dagen. Va uppe i ca 15 min och försökte få i mig maten som Nicklas hade lagat till oss. Kommer bild på underverket sen.

Idag hade jag 39 grader när jag vaknade så nu ligger jag med fönstret helt öppet för att ja ska kylas ner. Kan ju inte va sjuk imorgon första skoldagen. Så typiskt isåfall. Men jag ska ta mig dit, antar att vi ska välja praktikplatser på sjukhuset som vi ska ut på om 2 veckor.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Stackars liten :( pusspusspuss

2011-08-29 @ 13:08:26
URL: http://gametalkerz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0