helgen i bilder

Här kommer kort på min lilla ängel... <3




Sen i fredes efter Nicklas match så gjorde vi planka och dom blev mega goda verkligen. Titta och njut :)
 efterrätt blev det fast vi va proppmätta. De fick bli chokladpudding. De va längesen vi åt det sist så det var extra gott :)

Lördagen träffade vi Tina och Kalle för att äta och gå på bio.



Tina och Kalle berättad ehur himla goda hamburgare som serverades där men jag var skeptisk till det. Men nu såhär i efterhand kan jag säg att de va en av dom godaste hamburgare jag någonsin smakat på. Gastons är verkligen att rekommendera. Det är dyrt men säg var det inte är det nånstans här. På pizzerian kanske :)

Theodor har precis somnat efter lite gröt så nu tänkte jag göra det jag skulle gjort för längesen. Diska bädda och allt sånt skoj. Isch. Men han har inte sovit något innan så ja har inte kunnat.

Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

så jädra mysigt det va! pussa /pajken

2009-05-26 @ 06:26:13
URL: http://fotbollspappan.blogg.se/
Postat av: Magda

Vilken sötnos du har!!

2009-05-27 @ 08:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0