Statistiken i bloggen

Det är lite skillnad på statistiken på besökare nu och för några veckor sen. Kul att många hittar hit och att flera är återkommande ;) Lite roligare att skriva om det är folk som orkar läsa allt skit med.
Nu ligger Theodor och sover i vaggan med musik på med. Han blev lugn såfort vi satte igång en skiva.
Imorgon ska alla åka hem till vår lägenhet och vi ska nog träffa syster med föhoppningsvis. Kan ju aldrig träffas annars hon bara pluggar och pluggar ;) Duktigt av henne.

Imorgon är det mycket som ska hinnas med. När Nicklas kommer hem från jobbet ska vi iväg och fotografera Theodor sen ska vi på 2 månaders kontrollen vid 20 över 4. Emellan allt detta ska vi ringa rätten och höra va domen för inbrottstjuven blev samt om vi fått nåt skadestånd. Hoppas att man får veta allt imorgon.
Kommer uppdatera er om allt detta imorgon om jag hittar nån tid för det :) Mycket som händer på samma gång i mitt liv. hehe.

Ska fortsätta att lägga ut auktioner på tradera såfort jag orkar. gud vilket jobb det är. Men när man går hemma om dagarna och inte får några pengar så får man försöka tjäna på annat vis ;)

Ne nu gnyr lilleman där borta i vaggan. Dags för ryggen att bli sämre. Tack för oss. :P

sötaste

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tipsar om gratis presentkort i min blogg :) check it out!

Postat av: Cristian

Vilken söt liten plutt :)

2009-03-17 @ 00:39:23
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Elin

vilken liten sötnos!

2009-03-17 @ 03:59:55
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0