Slö

Ja jag orkar verkligen inte skriva om helgen nu, ja är så trött så ja somnar nu när som helst. Theodor har precis somnat i sin babysitter så ja tänkte bära in honom till sängen sen lägga mig själv.
Ja har viskat hela dagen, de kommer inte fram speciellt mycket ord om ja försöker prata. Hoppas de går över snart. Det är ju så himla jobbigt att inte kunna prata normalt.

På onsdag är det babymassage igen. Undra va de blir denna gången. Kankse armarna? Sen är det ju babyrytmik den 27 april, hoppas det är kul. Isåfall ska vi definitivt fortsätta med de. Åsa säger att det är bra så ja litar på henne :)

Men ja lägger in lite kort och annat imorgon så ni får hålla er lite till. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe jaa :P Men imed Jimmy typ aldrig jobbar hehe. Så har jag inte känt av de här nu tappade jag ordet bara för det. hmm rastlös haha.. Men börjar känna de kommer krypandes nu ändå fastän han är hemma.. Jodå helgen har varit bra :) Får hoppas på vädret håller isig så det är sol fler dagar och lite varmare :)

2009-03-29 @ 22:19:28
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: jenny

ooh, det är så tråkigt att vara så förkyld! hoppas att du blir bättre snart! fin blogg btw! Kram Jenny

2009-03-29 @ 23:17:45
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0