Öppen för alla

Ja nu mera är bloggen öppen för alla som vill läsa mitt otroligt intressanta liv =) Ja skrev det med ironi fast när jag tänker efter är det faktiskt ganska intressant numera.
Vi har ju en liten son som växer och växer. Varhje dag är det nåt nytt som händer med honom tycker ja. Idag kom dom första tårarna ner för hans kinder. De va lite sorgligt att se men då vet man att de funkar som det ska :)

Nu hör jag lillen inne i sovrummet, ja vet precis va han vill ha sagt med sin lilla ljuva stämma. Så nu får ja allt resa mig upp ur denna sköna soffa och värma hans lilla mat.

Ja skriver mer imorgon och vill ni veta mer om hur det gick på BVC idag så hänvisar jag till Nicklas blogg. :)

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0