Ny vecka

Nu är det ny vecka igen och man kan undra vad världen har att erbjuda denna vecka. hehe. Ja sitter iallafall och glor på internet. Inte för att de finns så mycket att titta på här egentligen men skönt att slappa. Theodor sitter med mormor vid datorn och kollar ;) Det låter som att dom har roligt iallfall.

På torsdag ska vi som gick ihop på föräldrakursen träffas. Ska bli himla kul och se hur allas bebisar ser ut och hur det går för dom. Man kanske får några bra tips med, vem vet ;) Ja behöver ju inte gå så långt, den ena mamman bor på samma gata som vi fick jag veta igår. Så där blir ingen motion där inte. Usch va jag är lat egentligen.
Får nog börja ta tag i de snart. Men tycker det är så tråkigt att träna så de finns inte, fast jag måste ju erkänna att när jag väl kommit igång brukar ja tycka att det är väldigt roligt ändå :P

Hmm ja undrar om jag har något annat på schemat denna veckan, ja kan inte komma på att ja bestämt nåt speciellt, men det märker vi.

Theodor är så himla snäll, igår sov han nästan hela dagen och skrek inte alls mycket. Han sa bara till när han va hungrig så fick han mat sen somnade han nästan direkt. En riktig liten guldklimp :) Undra när han börjar sova hela nätterna.
Nicklas är på jobbet som vanligt den stackaren. Men nån måste ju göra de. Ja ska förresten jobba den 21 mars, ska bli himla roligt faktiskt.

Skriver mer sen om jag hinner och orkar. Ha en trevlig måndag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0