Ja hinner med ett inlägg

Ja sitter hos mamma och pappa och väntar på mina små älskade vänner Emelie och Emelie. Dom måste duscha och göra vi sig sen ska dom komma och kolla på Theodor sen ska vi köra raka vägen till min älskade Elise i Ljungby :)
Ja fick även reda på att äslakde lilla Mia också ska vara med ikväll, då blev ja mycket lycklig igen. hehe. mycket älskade vänner va? Ja jag saknar dom mega mycket så det är nog därför.

Theodor ligger och sover i sin vagga. Han provade sin nya babysitter idag och tyckte väldigt mycket om den. Han pratade och skrattade för fullt min goa lilla unge.Visst känns det hårt att åka ifrån honom så men ja vet om att han är i tryggt förvar så ja är inte de minsta orolig för den skull.

När ja vaknade imorse så va mycket riktigt min röst borta som jag sa igår Ulrika :P Då blev ja lite rädd och tänkte hur tusan ska detta gå ikväll. Det är så typiskt så de finns inte. Men nu börjar den så smått komma tillbaka, så ja hoppas ja kan ha lite röst kvar tills ikväll. Hostan har kommit nu iallafall och det är ganska jobbigt de me. Men men får se de positivt. Ja får umgås med mina söta vänner hela kvällen. Om inte Elise får för sig att dricka lite sambuca eller va de heter.
Ni som va med vet va som hände. haha roliga minnen.

Ne nu måste ja kila igen, ska sminka ansiktet lite. Kanske tar en bild när allt är klart om ja har tid och lust innan. Man är ju lite stressad och så nu innan man kommit på plats :P

Ha en riktigt trevlig lördag allihopa. Hörs senare eller imorgon

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nää jag har inte bloglovin... inte än i alla fall

2009-03-28 @ 16:51:00
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hoppas du får en riktigt trevlig kväll!

2009-03-28 @ 17:13:50
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja visst :) Tänkte den tanken för någon dag sedan att jag skulle skriva något sådant till dig haha :D



Ha en skön helg :)

2009-03-28 @ 18:55:52
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0