Fredag

Det är en bra dag. För då vet man att Nicklas kommer vara hemma lite med :) Han kommer vilken minut som helst och jag sitter vid hans dator så ja får kanske flytta mig snart. hehe.
Theodor ligger inne och sover och jag har gjort allt ja ska utom att dammsuga. Ja vet inte va det är men ja tycker att det är så grymt tråkigt att göra de så ja väntar alltid med de till sist och då är man så trött så man orkar inget. Ja jag vet jag är lat ibland ;)

Här är mina små stjärnor <3

mina fina pojkar. :)



Nu kom han hem här helt sliten och dan :P Men söt ändå.

Bye bye for now

Kommentarer
Postat av: Nicklas

My god va du är underbar ;) sitter här nu och vi ahr precis kommit hem från mina föräldrar, och är jätte trött. Men innan vi ska gå och lägga oss, så ska vi ta hand om vår son som kommer vakna om ca. 45 minuter :) sen e det sova, och sen e det morgon, och då är det BIO! :P hihi. älskar dej!

2009-03-06 @ 23:14:39
URL: http://kastri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0