Fotografen och BVC

Idag har vi hunnit med ganska mycket ändå känner jag. Jag mamma pappa och Theodor körde hit så vi va i lägenheten vid 1, sen lagade jag mat och mamma fixade med våra gardiner och gjorde fint i lägenheten ;)
Vid halv 4 gick vi bort till fotografen som skulle fota Theodor, bilden ska komma i tidningen sen om några veckor. Efter det var det snabba ryck till BVC och barnläkaren på 2 månaderskontrollen.
Allt såg jättebra ut med Theodor så hon hade inget att klaga på sa hon ;) Han vägde 5880g och var 58 cm lång nu. Han är minsann inte så liten längre.

Imorgon har jag tänkt att ringa runt till allt som ska göras. puuh det är mycket att tänka på nu när man har barn. Men han är så söt min lille pojke. <3

Nicklas är och spelar match, får verkligen hoppas att det går bra idag och att han inte ringer snart och säger att han har gjort illa sig igen. De får inte hända igen. Ja sa till han att ta de lugnt men känns inte som att de spelar nån roll att ja säger de. Han gör som han vill ändå ;)

Ne nu ska ja fortsätta med mitt. Skriver mer senare

Kommentarer
Postat av: Katarina

En söt Theodor ni har. Det är som du säger, en stor kille. vink

2009-03-18 @ 08:36:18
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: shibby

oj är lillkillen redan 2 månader fan vad tiden går snabbt :) när jag tänker på det så fyller ju lilla syster snart 1 år haha ;P

2009-03-23 @ 17:12:40
URL: http://metrobloggen.se/shibby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0