En present

Måste ju visa var Theodors morfar har köpt till honom. :)

Hans nya babysitter ;)

Den kommer han ha kul i =) Den är ju bättre än vår egen för den här har ju såna roliga saker som hänger ner som han kan kolla på. Det blir perfekt.
Längtar till vi kan komma hem och testa den med ju. Brukar åka hem med jämna mellanrum, så vi får se när jag dyker upp nästa gång. Har ju en Nicklas som får va själv när vi åker så det är ju synd om honom med samtidigt som han får vila lite extra när vi är borta.

Nu ligger båda killarna inne och sover och här sitter jag när jag med borde sova. Men går jag och lägger mig nu så ligger jag bara och vrider och vänder mig hela tiden. Det är fruktansvärt jobbigt så ja stannar uppe lite till. Kanske har tur så Theodor vaknar när han ska och vill ha mat. Halv 12 har det gått 4 timmar. Ja vi får se helt enkelt.

Imorgon ska vi till Theodors farmor och farfar och hälsa på, det börjar bli en tradition nu att åka dit varje fredag ;) Mysigt.

Godnatt ni som ska sova

Kommentarer
Postat av: C

Vad fin den var babysittern och vad bra att Todde gillar att sitta i en sådan. Ni är välkomna när ni vill, och gärna hela din lilla familj.

Kram från mig.

2009-03-19 @ 23:27:19
Postat av: Malin

Jaa det förstår jag, måste vara läskigt ju :(

Har oxå haft inbrott, vet hur det känns efter ..

Tack så mkt sötnos! :D



2009-03-20 @ 10:09:33
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: Anja

Fin blogg :) ska vi följa varann via bloglovin?

2009-03-20 @ 18:35:22
URL: http://anjalillablogg.full.nu
Postat av: Nicklas

Aa det är synd om pappa Nicklas ;) hihi. inte roligt att vara utan sina älsklingar. Ja, denna fredagen blev det ju lite flummigt med akuten och så. Men sen blev det bra igen =) kyss, älskar dej!

2009-03-20 @ 23:54:33
URL: http://fotbollspappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0