BVC och psykologen

Ja psykologen skulle prata med oss i föräldragruppen. Det gick ju bra men ja fattade inte riktigt va det gick ut på. I slutänden fick vi iallafall veta att hon fanns där på BVC om  vi behövde prata.
Men det va ganska roligt ändå när jag tänker efter för det hon frågade och sa stämde så bra med verkligheten och hos oss.
Nästa gång blir det babymassage och det är på onsdag. De ska bli himla roligt, dom säger ju att bebisarna älskar de. Hoppas Theodor med gör de ;) Och så hoppas ja självklart att Nicklas kan följa med den gången. hoppas hoppas.

Idag känner jag mig helt slut, men har ändå hunnit med en liten del av allt som ska göras. pust. Sitter och lyssnar på nicklas musik och nu kom en riktigt gammal låt fram. Auqa, haha. Nicklas nicklas. Här hittar man dit rä'tta ja. Ne då skoja bara.

Nehe nu vakna Theodor igen efter 20 min vila. På det igen.

Ha de fint

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jodå jag finns på minbeis, heter BillieJean där!

2009-03-19 @ 15:34:55
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: MALIN

Ja usch, kan förstå att det måste varit läskigt som fan! lär ju fått mardrömmar och sånt efter det :/ usch!

2009-03-19 @ 20:58:40
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Haha, ja men vadådå? "I'm a barbie giirrrl, in a barbie woorrrld!" Sån e jag vettu ;) pussas

2009-03-19 @ 21:34:26
URL: http://fotbollspappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0