Ännu en torsdag i livet.

Tycker att det är torsdag varje dag :P Ni tycker väl jag tjatar hela tiden när jag säger att veckorna går så himla fort. Men ja kan inte låta bli att skriva om det hela tiden för man blir ju fascinerad. hehe.
Just nu är jag mitt uppe i mitt storstädande. Har hunnit med att diska, koka alla nappflaskor och nappar, bäddat sängarna och tömt papperskorgarna. Kvar att göra är den tråååkiga tvätten som hänger där inne i storarummet och bara väntar på att bli vikt och sen måste ja verkligen dammsuga. Dammtussar i varenda hörn typ :P. Sen ska ja tvätta. Fattar inte för ja tvättar varje dag minst en maskin men ändå så är tvättkorgen full varje dag. Suck.

Nicklas ringde innan och får kanske jobba över. Men det är bra då får ja lite mer tid att städa på. Sen ska han väl vila innan han ska träna ikväll. Ja det är mycket som händer i hans liv :)

Ne ja kan faktiskt inte sitta här längre nu för det finns faktiskt risk att man fastnar här.

Ha en skön torsdag så hörs vi kanske senare under dagen. ;)

Kommentarer
Postat av: shall

Hi hi vad roligt =)

2009-03-05 @ 23:15:26
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0