Utmaning :)

Har glömt att ja blev utmanad av Emma ju.

4 av Mina favoritprogram på TV:

1. Scrbs
2. Hells kitchen
3. Idol (när de går)
4. Top Model

4 saker jag gjorde igår:

1.  Kollade film med älsk
2. Matade theo :)
3. Sov (de få timmarna ja fick)
4. Lagade mat

4 saker jag längtar till:

1. Sommaren
2. Helgerna ( då N är ledig :P )
3. Theodors första leende
4.


4 Favoritrestauranger:

1. Fridolfs
2. Verona
3. Peking
4. Medya

4 saker på min önskelista:

1. Pengar
2. Tv bänk
3. Sängram
4. En resa

4 personer jag utmanar:

1. Min kära N
2. Shibby
3.
4.

Kommentarer
Postat av: N

Haha, då får man väl anta utmaningen då ;) hihi..

2009-01-26 @ 20:05:09
URL: http://kastri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0