Theodor 2 veckor idag.

Det är ju sjukt va tiden går fort, redan 2 veckor sen han kom. Ja hinner inte med riktigt. hehe =)
Ja tycker nog allt att han växer, hans händer är iaf större än för 2 veckor sen :P Vi får se imorgon hur det står till med vikten. Ska till BVC kvart i 11. Ska bli roligt att se.
Vi har förresten fått internet nu i lägenheten, fattar inte varför de kom nu men de gör då verkligen inget. Nu är ja nöjd igen. Eller ja kan knappt inte va nöjdare än va ja redan är. Bor i en stor och fin lägenhet med mina älsklings pojkar.

N har varit jätteduktig idag och städat massor och gjort fint. Slängt skräp och bakat kladdkaka för att vi skulle få besök men dom kom inte sen. Så nu får vi extra mycket kladdkaka. :) Ska nog kolla på en film nu sen sova efter det.
N börjar ju jobba imon igen. Fy bubblan va tråkigt. Ja har så ont i huvudet nu, hoppas de gått över tills imorgon för då får ja tvätta och kanske dammsuga om Theodor tillåter mig till de. :)

Och sen kom jag på att ja har ju helt glömt bort att tacka för alla gratulationer ja fått. Kan inte svara alla så tackar så hemskt mycket här istället. :)

Ne nu ska vi kolla på film.

Hörs imorgon, ha de bra allihopa.

Kommentarer
Postat av: N

Hihi, I've been very good today ;) HIHI. har du också varit my love. Nu ska jag sova :) kyssen pyssen

2009-01-25 @ 23:48:27
URL: http://kastri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0