Ännu en kväll på förlossningen

Mådde illa igår och hade ont i magen så ja bestämde att ja skulle ringa och höra om det va normalt och så. Hon skulle ringa tillbaka sa hon. Så efter 5 min ringer hon igen och säger att vi ska komma in på en kontroll.
Eftersom vi varit på bio innan så är vi i närheten och kör dit direkt.
Får gå in i ett förlossningsrum och kissa sen går vi till ctg rummet och kör ett ctg. Bebisen har hicka så barnmorskan får sitta och trcka in ctg grejen. haha. Sen tar N över och trycker. Han gör ett toppenjobb min babe. Fast han har ont själv =(

Allt som allt är vi väl på förlossningen i 3 timmar. Får prata med doktorn sen och han skickar med ett par tabletter som ska lindra huvudvärken som ja faktiskt inte tog. Tänkte spara dom tills ja får riktigt ont :P Är ja inte smart så säg
:)

Imorgon är det beräknad nedkomst men vet inte riktigt om de kan stämma. Har haft lite ont i magen emellanåt men inget mer. Får se under dagen om de blir värre. Hoppas kan man ju. hehe.

N är på jobbet nu, hoppas han mår bra när han kommer hem. Stackarn.

Vi ska ju äta chili con carne idag. De vet mina föräldrar varför. haha :) Roliga vi är va? Man måste ju testa alla metoder. Va ute och gick igår men de hjälpte ju inte för de :P Får se om detta kan hjälpa då.

Ne nu ska ja ta mig något att äta.

Skriver kanske mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0