Utmaning

blev utmanad av Emma:


Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Biter på naglarna.
2. Mörkrädd
3. Panik när någon jagar mig i trappuppgångar
4. Äcklas av ormar och spindlar
5. Kan inte vara utan min latop
6. Måste ha cola varje dag :P
7. Lägger mig alldelles för sent på kvällarna
8. Kan inte kolla på skräckfilmer utan att nästan skita ner mig

Jag utmanar faktiskt bara N denna gången.

I och med att bloggen är hemlig för utomstående och alla inte vet att ja har blogg. Ja har glömt vilka som har tillgång till min blogg och vet inte många som har blogg så de blir N som får ta skiten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0