BVC

När N slutat jobbet gick vi till BVC och ja trodde nästan inte mina öron när hon sa att han vägde 4720g nu. Som han går upp i vikt :) Sen frågade ja om hon inte kunde mäta honom,sist va han 51cm och nu 54cm!
Herregud 3 cm på 11 dagar?!? Va är de i den där ersättningen? haha. Ne men de va skönt att höra att han går upp iallafall så det inte är på de andra hållet.

Sen ringde N mig vid kvart i 2 idag med en väldigt glad nyhet. han ska va ledig hela nästa vecka =)) Wieehoo. Äntligen får jag och Theodor lite sällskap på dagarna. Min rygg säger att det är väldigt bra också. hehe.

På torsdag kommer mamma och pappa hit och sen åker jag och Theodor med dom hem igen sen kommer N dit på lördag och hämtar oss. Men om vi ska stanna till söndag får vi se. Vet inte riktigt va N vill men skönt att sova där med. Då får vi verkligen vila ut och de känner man att de behövs.

Ja har även fått önskemål om att lägga ut dopkorten så att andra kan se hur dom ser ut. Och snäll som man är så klart ska ja göra de =) Ska bara fråga N hur ja får in dom här :P De va visst inte så enkelt som ja trodde. De ville inte riktigt med mig men ska höra med honom sen när han slutat spela. Kanske inte blir idag men vi får se. :)

Ja är så himla trött idag så ja orkar faktiskt inte skriva mer. Har en jättesöt bild på Theodor när han håller nappflaskan själv som ja också måste lägga ut men de får också bli senare eftersom ja inte har minneskortläsare i denna datorn.

Sov gott alla folk


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj vad han växer fort=) Kul=) Ha det fint! puss o kramis

2009-02-18 @ 15:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0