Vilken servettvikning?

Ja har testat 4 olika servettvikningar. Vilken tycker du att jags ak anvönda på dopet? J ahra så svårt att bestämma mig. Sen ska man ju skriva på den med. Usch blir stressad bara av att tänka på det.
Servetterna ska inhandlas idag kan jag säg. Får vika några varje dag när jag bestämt mig för vilken som är finast att ha till dopet. Servetterna är röda pga att ja inte hade andra färger hemma så de kommer givetvis vara blåa till dopet. Men kommentera gärna och säg vilken du tycker är finast att använda på ett dop.

förslag till dopettill dopet

Sätter in de andra bilderna sen med. Theodor är lite orolig så ja får nog busa lite med honom så han somnar sen ska ja hänga upp tvätten som ligger klar i maskinen sen länge :P
Ha en skön dag så hörs vi sen! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det där såg inte lätt ut! Men fint var det! :)

2009-04-06 @ 11:33:34
URL: http://kvinnansfrid.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jag tycker hjärtat!

2009-04-06 @ 12:31:18
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vek skjortan till Julias dop och så la jag en servet i som blev en kläning och sen hade jag rosa presentsnöre i midjan. Vik den som är lättast för att spara tid =)Jag satt en evighet och vek kommer jag ihåg.

2009-04-06 @ 12:58:13
Postat av: Lena Svensson

Skjortan är ju fin, men ack villkett jobb du har framför dig. Men det ska bli trevligt när det lir dax med barndopet. Kram Mormor

2009-04-07 @ 13:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0