Torrt

ja har helt glömt bort bloggen idag. Ja sitter och väntar på Nicklas och Theodor som har varit hos hans farmor och farfar och hälsat på.
Har gjort mat så den är klar sen ett tag tillbaka. Det tar tid det här. Sålde vagnen idag med. Skönt så slipper man tänka på det. Nu är det bara att vänta in den nya vagnen :) Längtar som bara den. Hoppas den är lika smidig och fin som den såg ut att vara. Köpte den på nån internetsajt.
Fick ett mejl för en stund sen där det stod, har betalt in men inte fått min nackkudde som jag vann av dig. Va? Vaddå för nackkudde undrar ja. har aldrig sålt nån nackkudde. haha. helt förvirrat.

Nehe kan inte skriva mycket mer än såhär just nu. Kanske kan klämma in ett inlägg senare om ja inte somnat innan. Vi skulle sätta på en film och glo på. Ja är ganska trött men en film klarar ja väl av :)

Sov gott om ja inte skriver mer


Kommentarer
Postat av: Pernilla

sv; Ja det har jag! Desamma jättefin blogg!

2009-04-08 @ 22:15:34
URL: http://pernylla.blogg.se/
Postat av: vicke

Jag tassar bara in för att önska dig en Glad Påsk och så tassar jag ut igen.

2009-04-09 @ 15:46:52
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0