Sluut

Ja helt slut har ja varit idag, ont i huvudet och helt trött, det är därför bloggen är tom på inlägg idag. Tänkte försöka skriva nån rad nu innan ja ska sova iallafall.
Korten får komma in imorgon om ja hinner. Ska till BVC på matprat :) Ska bli kul att få höra va nästa steg är nu när man ska börja ge honom pure och så. Sen efter det blir det att träffa mammorna. Vet inte va vi ska göra riktigt men de blir väl en promenad och lunch eller nåt.

Idag spelade vi minigolf, Jag Nicklas, Ulrika och Björn. Ja förlorade som vanligt :P Men lika glad är jag ändå. hehe. Måste spela när vi ska till Skara. Där finns en liten bana så den får vi allt spela på tycker ja. Efter golfen åkte jag och Ulrika in till stan och Piraia där det va modevisning och tipsrunda. Vissa frågor va super enkla medans andra va väldigt krångliga. Man kunde vinna ett Xbox. De blir ju inte ja med min tur men får hoppas att de blir jag eller Ulrika ju :P

Idag så vände sig Theodor från ryggen till magen och som att de inte skulle va nog så snurrar han ett varv till och lägger sig på rygg. Han är så himla duktig så ja vet inte vad :) Det är min pojk de :P


Ne nu blir de sängen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit vad duktig han är :D



Skönt med fint väder idag :D

2009-04-21 @ 10:07:15
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0