Nytt besöksrekord (litet)

Ja igår var hela 59 personer inne och läste. Helt fantastiskt :P De kan många tycka är lite men om man jämför med innan när ja hade lösen så va de max 10 på en dag :) Så för mig är detta mycket. Sen finns det ju Keenzas och blondinbellas bloggar där dom säkert har över 10000 läsare på en dag.
Väldigt många nya prenumeranter varje dag får dom iallafall. Undra hur mycket dom tjänar på sina bloggar. Kan man få lära sig eller? ;)
Jag är glad över att få berätta att ja snart kommer infinna mig på mitt jobb igen. Ja ska inte ha tillbaka alla mina dagar de går inte men några iallafall så ja får in nåt i månaden. När skattepengarna kommer ska jag och Nicklas befinna oss i Ullared det är en sak som är säker och det har han lovat så det är bäst att han håller de :P Han vet ju vem han har att handskas med. hehe.

Fick nyss veta att en Malin och Julia inte kan komma imorgon pga förkylning. De va lite synd men vi får ses sen nästa gång. Inte bra att smittas. Nu ligger lillen i babysittern och sprattlar, han  har sovit jätte länge idag och mycket så ja undrar om han kanske vände på dygnet där och ska va vaken halva natten? I hope not.

Imorgon när Nicklas slutat och så så ska vi åka hem till mamma och pappa över helgen. Om det blir fint väder ska vi grilla. Kanske vi ska använda min och Nicklas grill för första gången? De tycker ja om den inte ramlar ihop.

Satt och letade efter kort innan men hittade inget nytt precis, ska leta lite till och se om där finns nåt ni inte redan sett. Har fått skäll av syster att ja har för lite kort i bloggen. Det är bäst att man lyssnar på henne. Annars blir de svarta ögon :P

Hej på ett tag

Kommentarer
Postat av: celebri

Gud va kul.. jag kollar ofta din blogg den är bäst :P jag lägger till dig på bloglovin

2009-04-03 @ 08:12:49
URL: http://celebri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0