Mammaträff imorgon

Imorgon ska vi ses allihopa kl 11. Har ju 2 nya mammor med oss imorgon så de ska bli jättkul. Så imorgon träffas Jag Theodor, Åsa Leo, Malin Julia, Emma Ebba och Ulrika Alicia. Nu blev de helt plötsligt massa flickor med :)
Får se va vi bestämmer oss för imorgon om vi skulle fika ute eller köpa med oss nåt hem till mig eller Åsa. De tråkiga här är bara att man får inte in vagnar i hissen.
Jaja vi får se hur vi gör imorgon.

Idag har ja inte gjort mycket, diskat tvättat och plockat undan lite här hemma, men det är ju de jag gör varje dag :P
Har torka i hjärnan nu känner ja. Vet inte alls va ja ska skriva om.
Ja får nog tänka lite först innan ja sitter här och skriver ner massa tråkigt. Min blogg kan nog va en av dom mest ointressantaste tror ja :)

Vi hörs helt enkelt senare.

Min sötaste söting

Theodor innan idag. Han trivs jättebra i sin nya babysitter. Han ligger och pratar och skrattar för fullt när han får va i den :)
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Malin o Julia

Hej hej. Det hade varit skoj att träffas imorgon, men eftersom jag är förkyld så kommer inte jag och Julia. Men vi kommer gärna nästa gång det blir bebisträff. =) Hoppas ni får det trevligt imorgon!

2009-04-02 @ 19:33:37
Postat av: Lena Svensson

Va god han är Theodor, längtar så efter honom. Kram mormor

2009-04-03 @ 10:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0