Kalas och fotboll

Har varit hos Tina och Kalle och ätit tårta för Tina fyller 23 idag :) Grattis igen syster. Men inte fick hon nån present inte. hehe.Dom ska ha kalas sen igen den 17e så då får hon nåt.
Väldigt goda tårtor hade Kalle gjort. mumsmums. Den ska ja göra kan ja säg.

Ni sitter vi i trönninge, nicklas och sven kollar fotboll och jag sprang direkt in till datorn, men kan inte skriva så mycket. Är inte van vid detta tangentbordet så de känns som att de tar en evighet att skriva.

Ska träffas de andra mammorna på fredag, vi blev en till i gänget idag. Ulrika och hennes dotter Alicia ska också va med. Kul med nytt folk ;)

Nu skriker lillen så ja får nog ta och röra på mig känner ja. Kommer nog hem lite sent ikväll men annars skriver ja ett litet inlägg till sen.

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Emma

När ska ni ses och så?:) Ska in till stan en sväng då måste köpa doppresent hehe.



Hoppas allt är bra!

2009-04-02 @ 07:11:41
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa men då gör jag så :D Kl 11 på österskans. Då tar jag bussen så anländer jag rätt in :P

2009-04-02 @ 15:47:46
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0