Julklapparna klara

Ja nu är alla julklapparna inpackade och klara. Känns underbart skönt faktiskt. Fast vi har iofs en liten sak till vi inte kan köpa ännu men dagen innan julafton eller nåt får vi köpa och packa in de. :)

Har packat ner nåt litet i bb väskan idag med. haha de går sakta men säkert framåt. Den ska va klar imorgon har ja bestämt mig för. :)

Idag är det dagen som ja först va beräknad till innan vi varit på ultraljudet. Tur att ja blev flyttad men man vet ju inte om de stämmer eller inte :P

Ja känner mig så lat och seg på dagarna, får inte speciellt mycket gjort. Ska sätta in alla papper i min pärm med, kan ja göra ikväll när N sover om han nu ska göra de :)

Nehe nu ska ja fortsätta med mitt. Se om ja kan göra nåt lite mer innan N kommer hem från jobbet.

Imorgon  går vi in i vecka 37 (38) då kommer det ett nytt inlägg om den veckan.

Ha de fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0